Χαρακτηρισμός υπεραρίθμων ΕΠΑΛ

28. Χαρακτηρισμός υπεραρίθμων ΕΠΑΛ

Από το ΠΥΣΔΕ Δυτ. Θεσσαλονίκης ανακοινώνεται ο πίνακας με τους εκπαιδευτικούς ΕΠΑΛ που χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι στη σχολική μονάδα οριστικής τοποθέτησής τους. Αιτήσεις για διόρθωση λαθών ή παραλείψεων θα γίνονται δεκτές στο πρωτόκολλο της ΔΔΕ Δυτ. Θεσσαλονίκης το αργότερο έως την Παρασκευή 26-5-2017 και ώρα 14:00.

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε
ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ

Η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε τιμά τη μνήμη 353.000 χιλιάδων Ποντίων που σφαγιάστηκαν από το κεμαλικό καθεστώς. Πρόκειται για μία μεθοδευμένη εθνοκάθαρση που οργανώθηκε από τον Κεμάλ Ατατούρκ, είχε θύματα 350.000 Ποντίους και συνολικά πάνω από 1.500.000 Μικρασιάτες Έλληνες. Στην πραγματικότητα έχουμε μία γενοκτονία του Μικρασιατικού Ελληνισμού αντίστοιχη με τη γενοκτονία των Αρμενίων.
Το τουρκικό κράτος εξακολουθεί να αρνείται την εγκληματική του δράση σε βάρος των μειονοτήτων που ζούσαν επί αιώνες στη Μικρά Ασία. Δυστυχώς, η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ με την ανεύθυνη συμπεριφορά της ρίχνει νερό στον μύλο της Άγκυρας και επιδιώκει να αμβλυνθεί η εθνική μνήμη. Έτσι, πριν από λίγο καιρό, ο τέως Υπουργός Παιδείας, κ. Φίλης μίλησε για σφαγές των Τούρκων, αλλά αμφισβήτησε τη γενοκτονία των Ποντίων. Το Υπουργείο Παιδείας εξοβελίζει από τη διδακτέα ύλη την ιστορία του Πόντου και προχωρά στη συγγραφή νέων βιβλίων, στα οποία θα απαλειφθούν οι τουρκικές θηριωδίες σε βάρος ελληνικών πληθυσμών, στο όνομα της περιβόητης «ελληνοτουρκικής φιλίας».
Οι θεωρητικοί του εθνομηδενισμού αναλαμβάνουν να μορφώσουν τα ελληνόπουλα. Η Ιστορία πλέον θα διδάσκεται αποσπασματικά, χωρίς χρονική συνέχεια, με απαλοιφή όλων των ιστορικών γεγονότων που κατά τους θεωρητικούς του εθνομηδενισμού προάγουν τα «εθνικιστικά» αισθήματα και φυσικά στόχος του μαθήματος δε θα είναι η εθνική συνειδητοποίηση. Γι’ αυτό ακριβώς το λόγο η σφαγή στη Σμύρνη ονομάζεται «συνωστισμός», και η γενοκτονία των Ποντίων αποσιωπάται.
Με αφορμή την 19η Μαΐου η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε απαιτεί:
• Να θεσπιστεί η 19η Μαΐου ως ευρωπαϊκή μέρα μνήμης των θυμάτων του Κεμαλισμού.
• Να αναγνωρίσει η τουρκική κυβέρνηση τις εγκληματικές πράξεις της γενοκτονίας και να ζητήσει επισήμως συγγνώμη, όπως έπραξε η Γερμανία για το εβραϊκό ολοκαύτωμα.
• Να σταματήσει η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ την ενδοτική πολιτική απέναντι στην Τουρκία στο ζήτημα της γενοκτονίας των Ελλήνων Ποντίων και των υπόλοιπων Μικρασιατών.
• Να μην προχωρήσει η κυβέρνηση στη συγγραφή των νέων βιβλίων Ιστορίας που διέπονται από το πνεύμα του εθνομηδενισμού.

Για τη Δ.Α.Κ.Ε. καθηγητών Δ.Ε.
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
ΠΕΠΠΕΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΣ

ΠΕΚΑΠ-ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Αναθέσεις Μαθημάτων και Διαχωρισμός Κλάδου ΠΕ19/20

Αθήνα, 4 Ιουλίου 2016
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αναθέσεις Μαθημάτων και Διαχωρισμός Κλάδου ΠΕ19/20

Σύμφωνα με την απόφαση 94588/Δ2 του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων καθορίζονται οι πρώτες και δεύτερες αναθέσεις των μαθημάτων Γυμνασίου για το Σχολικό Έτος 2016-2017. Ανάμεσα σε άλλα δίνεται, όπως και τα προηγούμενα δύο χρόνια, η δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20 να διδάξουν τα Μαθηματικά Γυμνασίου. Επιχειρείται

όμως για πρώτη φορά από τη σύσταση των δύο κλάδων των Καθηγητών Πληροφορικής, ο διαχωρισμός τους όσον αφορά τα διδακτικά αντικείμενα καθώς για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ20 είναι απαραίτητη η ύπαρξη του πτυχίου Μαθηματικών και δεν αρκεί, σύμφωνα με την απόφαση, η ύπαρξη του πτυχίου Πληροφορικής ΤΕΙ.

Ως Π.Ε.ΚΑ.Π. θεωρούμε υποτιμητική αυτή την αντιμετώπιση των συναδέλφων ΠΕ20. Τα Προγράμματα Σπουδών των τμημάτων Πληροφορικής πανεπιστήμιων και ΤΕΙ είναι διαθέσιμα προς όλους και προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Σε μια εποχή όπου πάγιο αίτημα της Π.Ε.ΚΑ.Π. είναι η περαιτέρω ενοποίηση των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20 και όπου υπάρχει νομοθετικά σαφέστατη παράλληλη και ισότιμη έκφραση της Ανώτατης Εκπαίδευσης με Πανεπιστημιακό και Τεχνολογικό Τομέα (Ν4009/ΦΕΚ195-6/9/2011), είναι απαράδεκτο το ίδιο το Υπουργείο να προσπαθεί να διαχωρίσει τους Καθηγητές Πληροφορικής.
Απαιτούμε λοιπόν την άμεση αποκατάσταση της ίσης μεταχείρισης των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20, με νεότερη Υπουργική απόφαση και την έναρξη μιας ουσιαστικής διαβούλευσηςμεταξύ φορέων της εκπαίδευσης, σχετικά με τις δυνατότητες Β’ ανάθεσης της διδασκαλίας των μαθημάτων.
Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.